Bu yazıyı yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama..
Bu hesabın sahibi yani Alperen Yoğun Bakımda ben de @Bensuz arkadaşlar burada iyi kötü 2 senem geçti ama elimde gerçekten olmayan sebeplerle gitmemiz gerek..
Hepinizi çok seviyorum gerçekten..
Arkamda bıraktıklarım için özür dilerim.
Sizi özleyeceğim galiba..