Bu aralar japon klasiklerine merak saldığım için küçük hikayelerden başlayarak bir şans vermek istedim kendime .Kitap çok kısa olmasına rağmen okurken çok fazla durup hayal kurmam gerekti.Yazarın kurduğu evreni ,betimlemelerini , renklerini canlandırmaya hayal dünyam yetmedi .Kendimi ufakta olsa bir sorguladım .Ama kahramanımız Giovanni’nin en yakın arkadaşını hayal ile gerçek arasında müthiş bir anlatımla cennete ulaştırmasına sevindim…
Şimdiden hepinize iyi okumalar …Samanyolunda görüşürüz