📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten “bir kitap okumadım “
“Bir hayatı içim sızlaya sızlaya yaşadım”
Kahramanın yerine sizin ortamı, anları ,acıyı ,sevinci ,insana dair herseyi hissettiğiniz bir eser
Bu aralar japon klasiklerine merak saldığım için küçük hikayelerden başlayarak bir şans vermek istedim kendime .Kitap çok kısa olmasına rağmen okurken çok fazla durup hayal kurmam gerekti.Yazarın kurduğu evreni ,betimlemelerini , renklerini canlandırmaya hayal dünyam yetmedi .Kendimi ufakta olsa bir sorguladım .Ama kahramanımız Giovanni’nin en yakın arkadaşını hayal ile gerçek arasında müthiş bir anlatımla cennete ulaştırmasına sevindim…
Şimdiden hepinize iyi okumalar …Samanyolunda görüşürüz