Rin neden bu çocuğu, bu yabancıyı rahatlatma ihtiyacı duyduğunu anlamıyordu ama aylar önce birinin ona bunu söylemiş olmasını dilerdi. "O his hiç yok olmayacak. Asla. Ama canın yandığında ona odaklan. Hayatta kalmak çok daha zor. Bu hayatta kalmayı hak etmediğin anlamına gelmiyor. Cesur olduğun anlamına geliyor."
Ah, eminim korkunçtu, zihninde krater boyutunda da bir yara bırakmıştır ama aynı zamanda hissettiğin en iyi şey değil miydi? Evreni yerine oturtmuşsun gibi. Teraziyi dengelemişsin gibi. Değil mi?