Bilimi ne yüceltmeli ne de ona lanet etmeli ; yalnızca kullanmalıyız. Her halükârda, bazılarının gördüğü ve iddia ettiği gibi bilim gerçeğin kendisi değildir; fakat gerçeğe giden yollardan biridir.
Insan hata yapar. Hatasız olan robottur. Bu durumda insanın hata yapabilmesi bir avantaj , robotun hatasızlığı ise bir kusurdur veya "çekindiğimiz bir meziyettir."
Farkında olmadan kendi bedenimizin ağırlığını nasıl taşıyorsak , kendi kusurlarımızı ve zaaflarımızı da aynı şekilde taşıyor ve hissetmiyoruz . Hissettiğimiz şey diğer insanların kusur ve zaaflarıdır.