Bir çocuğun kalbini kazanmak kolaydır fakat aynı zamanda öfkesini de kazanmak kolaydır. Çoğu insan sadece birini dikkate alır, çocukların da bir birey ve duyguları oldugunu önemsemez.
Bu çocukta önünü arkasını düşünemeyeceği şeyler ortaya çıkarır.
Zweig bu çocuk psikolojisini ve tahlilini çok iyi işlemiş. Akıcı, yalın ve bilgilendirici bir anlatımla bu kitabı sevdiğimi söyleyebilirim