Hasan Ali Toptaşı'ın okuduğum ilk romanı, yazarın üslubunu çok beğendim.
Romanın ilk yüz sayfasında okuyucunun merakı üst seviyere çıkartıyor fakat kalan kısmında ucu açık olayların okuyucuya bırakılması ile durağan hale geliyor.
Roman yozlaşmış bir toplumun acı çekeni seyretme merakını ve bu merakın ne gibi sonuçlara yol açtığını bizlere çok iyi aktarıyor.
Kesinlikle okunması gereken bir kitap olmuş.