📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk defa bir psikoloğun yazdığı kitabı okudum. Kitap bence akıcı bir kitap. Yazar bu romanının bazı yerlerinde kendi yaşantısından bir şeyler katarak kaleme aldığını düşünüyorum. Kitabı genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Karakterin şimdiki zamanda yaşadı olayların geçmişte yaşadıklarının bir yansıması olarak ele alınması ve her olayı geçmişe bağlaması benim hoşuma gitti. Özellikle son bölümlerini okurken hiç bitmesin istedim. Ama malesef herşey gibi bu kitap da bitti.
Süt LekesiEsra Ezmeci · Destek Yayınları · 20204,293 okunma