Uzun süre etkisinden çıkamayacağım gibi görünüyor. Açıkçası dili bana ağır ya da sıkıcı gelmedi. Bazı yerleri okurken neden bu kadar uzatmış diye düşünsem de kitabın son cümlesini okuyup düşündüğümde her cümlesinin olmazsa olmaz olduğunu gördüm. Her cümle her detay ayrı bir anlam taşıyor. Eğer fazla meraklıysanız bazı yerlerde 'tamam artık hadi sona geleyim' diyerek hızlı hızlı okuyabilirsiniz :) okurken biraz sabırlı olmak gerek. :)