hüma

hüma
okumaya calisiyor
Hogwarts/Gryffindor
camp half-blood
70 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
- biraz spoilerli ic dokme yazisi-
Puan vermedi·388 syf.··
2025 8. kitabı
öncelikle şunu söylemeliyim kitap beklentimin biraz altında kaldı, gerçekten 10/10 ve sırlarla bulmacalarla dolu daha karmaşık bir kitap beklemiştim ama yine de gayet başarılı buldum. ilk başlarda biraz sıkılsam da sonu beni gayet tatmin etti hatta mal gibi kaldım yani hâlâ benim için netleşmeyen seyler var ikinci kitaba kaldi cogu sey ve onu da okumak istiyorum hemen. çok kolay okunabilir bir kitaptı bence ilaç gibi geldi rs'den çıkmak için birebir. ayrica nasil desem asiri rahat hissettirdi karakterlerin hareketlerini falan tahmin edebiliyorsunuz genelde ve okuması keyifliydi benim icin. devam kitaplarini okumayi dusunuyorum. kisacasi begendim ama on puan vermeyi düşünmüyorum. simdiii karakterler hakkinda dile getirmek istediklerim var; öncelikle hawthorne kardeslerin arazi sınırları içersinde yaşayan her genç kıza aşık olma alışkanlıkları oldugu belli, hani tamam emily'i anliyorum oynadi sizinle etkileyiciydi falan ama kız öleli bir sene olmuş, ikiniz de kendinizi ölümden sorumlu tutuyosunuz ve şizofren dedenizin çözmenizi istediği için yolladığı (tum mal varliginu bıraktığı) kıza da yine ikiniz birden tutulmazsiniz ya of ahahsjaja. hawthorne kardesler zaten ayri bı mesele hepsi. ve bana biraz fazla tek boyutlu geldiler hepsinin tek bir ozelligi varmis gibi iste abi hawthorne, ciddi hawthorne, ayyaş hawthorne, eglenceli hawthorne. nash parada pulda gozu olmayan kovboy amca ve super kahraman gibi davraniyo surekli kurtarici kompleksmis falan filan, jameson bana simarik geldi nedenini aciklayamam ama cok sevemedim, grayson asiri klasik bi karakterdi zaten ve bunların ikisi de avery'e tutuldu ama gray bu sefer abilik edip kızı kardesine birakicak canim benim, xander'in de hareketleri başından beri zaten cok yapmacık ve şüpheliydi dikkatimi cekmisti ama boyle bir sey
Miras OyunlarıJennifer Lynn Barnes · Epsilon Yayınevi · 20221,049 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2024 63. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 11 Eylül 2024 16:42
Ben bu kitabi bitireli baya oluyo ama uygulamaya yeni girebildim. Öncelikle bu kitabı beğenmemiş olanlar ne yaşamış yani çok güzeldi. Saygı duyuyorum ama harika bi finaldi yani... O kadar doğru hissettirdi ki.Kurguya yine hayran kaldım tabii. Yazarın da bu kadar çok şeyi nerden bildiğini de sorgulamadım değil şimdi. Kitap okumak bizi gerçekten geliştirir evet çok şey öğrendim bu kitaptan. Bitirdikten sonra duvarla bakıştık biraz. Pip'in karakter gelişimine de hayran kaldım. Kısacası ben bayıldım, kitap olarak da üclemenin finali olarak da harikaydı kesinlikle. Belki bir süre daha buralarda olmayabilirim <3
İyi Kız Ölüme Çok YakınHolly Jackson · Epsilon Yayınevi · 20231,149 okunma
6/10
·224 syf.··
2024 60. kitabı
·
17 saatte okudu
·
Okunma: 26 Ağustos 2024 09:25
Tatlı bir çizgi romandi. Ama ben friends to lovers'dan bazı çok özel istisnalar dışında hoslanmadigim için tam benlik değildi. Su gibi akıp gitti çıtır cerez. Dili basit ve anlaşılırdi. Benim gibi daha önce çok çizgi roman okumamis biriyseniz iyi bir başlangıç olabilir. <3
PumpkinheadsRainbow Rowell · Macmillan Children's Books Publishing · 201952 okunma
Çok beğendimm
10/10
·592 syf.··
2024 59. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 24 Ağustos 2024 14:42
Ben bu kitaba sıradan bir süper kahraman, böyle iyiler kötüler falan okurum diye düşünerek başlamıştım. Başlarda da öyle gelmişti zaten. Okuyasim çok yoktu. Ama bir yerden sonra öyle sarmaya başladı ki. Okuyamadığım günler oldu o sebepten geç bitti ona bakmayın. Akiciydi. Karakterler çok iyiydi. Kahraman olmak ile alakalı düşünceler, Nova'nın fikirleri gerçekten çok güzeldi. Böyle birşey beklemiyodum gerçekten ama 10/10 bı kitap oldu. Zaten 10 vermezsem rahat uyuyamazdim. Başta saçma gelen şeyler vardı, hikâye ilerledikçe onlar da netleşti. İkinci kitabı da okuyacağım kesinlikle.
MuhaliflerMarissa Meyer · Dex Yayınları · 2018526 okunma
bittik mi? -spoilerli
10/10
·358 syf.··
Beğendi
·
2024 58. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Ağustos 2024 10:55
Evet, kitabı bitirdim ve bu sefer spoiler yemedim (e bi alkış alırım artık) o yüzden sonu benim için sürprizdi Babasindan çok şüpheleniyorum ama masum çıktı (sezgilerim çok kuvvetli kesinlikle) Layla'nin tanıdık biri olcagini dusunuyodum ama Charlie.. yani ne bilim şok oldu biraz kesinlikle beklemiyodum Stanley... üzdü baya ya valla. yazık oldu hak etmemişti asla Jamie' nin ölmediğini dusunuyodum ölmemiş ztn bari bunu bil Kitabın sonu gerçekten çok iyiydi bence üçüncü kitabı merakla bekliyorum bı ara okucam inş İlk kitap daha iiiydi heralde ama 10 vermesem olmazdı Ben inceleme yazamıyorum suan farkettim ya Neyse harikaydı ama 3. kitap için korkuyorum sevenler aşırı seviyo ama mahvetmsi seriyi diyenler de var okuyan biri aydınlatabilir mi
İyi Kız Kötü SonHolly Jackson · Epsilon Yayınevi · 20221,754 okunma