huzunlu kekim

huzunlu kekim
@huzunlu_kekim
Yıldızlara Bakmak - Behçet Necatigil
"Azizim, siz görmüş olmak için bakmamışsınız, ondan göremediniz. Duymak için baksaydınız o zaman görürdünüz. Fakat sizi bir noktada teselli edebilirim. Üzülmeyin bir siz değilsiniz yıldızları görmeyen. Şaşıracaksınız; ama artık ben de görmüyorum. (Ama) benim durumum sizinkinden farklı. İnsan, yıldızları ne zaman görmez, biliyor musunuz? Ya hiç bakmamışsa ya da çok bakmışsa. Ya açlığındandır göremeyişi ya da artık doymuş, kanıksamış olmasından! Gençliğimde çok baktım, gördüm çünkü! Şimdi artık gözlerimi kapayınca onları içimde buluyorum. Dışımda gördüklerim, yalnız astronomi, kozmografya yıldızları."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse kimseyi çözemez o kadar derine inemez..
"Ah, şu gözlerin, Baka baka yandım ben.."
Müzik
𝐷𝑢𝑛𝑢𝑚𝑑𝑒 𝑣𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑎𝑛 𝑎𝑑𝑎𝑚; 𝑦𝑎𝑟𝑖𝑛𝑙𝑎𝑟𝑖𝑚𝑑𝑎 𝑦𝑜𝑘 𝑚𝑢𝑑𝑢𝑟?
Müzik