Ceren

Ceren
@hy4nryu
Sen, insan! Dua etmeyi bırak. Yenmemiz gereken düşman, şu an dua ettiğin tanrıların ta kendisi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Söylediğine göre, gezisi özgürlük ve mutluluk arayışı içinmiş... Bana sorarsan, kaçıştan başka bir şey değildi, çünkü sonuçta ablam geri döndü! Yani kararlılığı oraya kadarmış, her şeyden vazgeçme kararlılığı! İşte bu kararlılığın karşılığı gerçek özgürlüktür! Ama ben, o özgürlüğün ilerisinde gerçek mutluluğun olduğunu düşünmüyorum! Çünkü "mutluluk" bir "an" içindir. Kesinlikle daimi değildir! İnsan dediğin hep var olmayan gerçekleri kovalayarak kaybolur! Ben işte bu yüzden her zaman hüzünlüyüm, insan ne kadar da açgözlü ve zayıf bir varlık!!
Punpun, tanrı olarak düşünüyorum. İnsan, içinde ne yaparsa yapsın asla dolduramayacağı bir boşlukla yaşar. İnsanlar ne kadar birbirine yanaşıp birbirini kırsa da asla tamamen anlaşamayacaklarsa tam olarak neye inanmalı? Neyse işte, Punpun... hep arkadaş kalalım.
+ Eğer insanlığın soyu tükenirse, bu senin suçun olacak! - Güzel, hiç fark etmez! O zaman, dünya benim demektir!
Evet, aynen öyle! Ben sadece bok ve çöp üretmeye devam eden bir makineyim!