Mehmet Ayrıç

Mehmet Ayrıç
@hyaller
Bu âlemin, bu kâinatın kitabı sensin: Aç da kendini oku ey can!
"Fazla ciddiye almayın bu hayatı bir gün herşey fotoğraflarda kalacak. Gelenlerin gittiği gidenlerin hiç dönmediği bir yolculuktur hayat"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gönül ister' ki , istemesin"
"Çoğu zaman susmak,konuşmaktan daha kıymetlidir"
Duygu ve Düşünce
Dünya ne kadar kalabalık Ve insan ne kadar tenha...
Hayata Dair
Ne yanar kimse bana âteş-i dilden özge Ne açar kimse kapım bâd-ı sabâdan gayrı (Bana, ne gönül ateşinden başka kimse yanar, Ne de tanyelinden başka kimse kapımı açar.) - Fuzûlî
Şiir