Yclhyt

Yclhyt
@hytycl
Hatırlıyorum ilk tanıştığımız günü. Kendimi sebepsiz yere yanına süzülürken bulmuştum. Su mu beni o yöne sürüklemişti,yoksa tamamen tesadüf müydü bilmiyorum. Belki de içimde bir yerde hissetmiştim, onun da benim gibi yolunu bulmaya çalıştığını..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"İlk başlarda iş kolay. Ama yükselmeye başladıkça dağ sarpa sarıveriyor... Dimdik kayaların, uçurumların arasında kalıveriyorsun. Gücün azalıyor... Derken senin gibi bir yolcu daha çıkıyor. Yoldaşınla omuz omuza, can cana verip bir keçi yolu açıyorsun kendinize. Artık tek başına değilsin. Biliyorsun ki artık o yolu iki kişi yürüyeceksin... Dağ yine yalçın. Ama artık yürümek zevkli. Nefesim tükenecek diye korkmuyor insan. Çünkü yanında kendi nefesin gibi bir nefes daha var..."
Saat sabahın 5'i. Nevizade'de salaş bir meyhane, kulağında belli belirsiz bi name " bir ihtimal daha var oda ölmek mi dersin."
Bir 'Karahindiba' bitkisi gibi bizde her rüzgarla biraz daha dağılıp savrulmaya muhtaçtık zaten.. Savrulmalıydık ki her bir tohumumuz yepyeni 'Karahindiba' çiçeğine gebe kalsın. Çünkü ikimiz de binlerce parçaya bölünüp, yeryüzünün binlerce köşesine dağılıyoruz... Bazen çimenlikler içinde bazen de kaldırım taşlarının arasında var oluyoruz....
Mümkün olsaydı eğer sesini ekerdim saksıya, bi çiçek gibi. Ve yüzünü öyle özledim ki, Seninleyken gözlerimi kırptığım için bile pişmanım.