Sayfalarca yazmak istiyorum seni. Yürüdüğümüz bütün yolları, güldüğümüz bütün saçmalıkları, kurduğumuz hayalleri, çektiğimiz fotoğrafları sana dair ne varsa her şeyi aklımın bi köşesine kazısam bile yetmiyor. İçimde öyle bir sevgi ki yazmasam dolup taşıyor, yazmaya kalkışsam kelimeler yetersiz, cümleler eksik kalıyor. Yarım yamalak bir şeyler karalayıp o an için kendimi avutsam bile anlatamadığım çok şey kalıyor geriye. elimde kalem saatlerce bekliyorum kağıdın önünde. İçimdeki sen o kadar büyüdü ki ben, 'ben' olmaktan çıktım 'sen' oldum. Olurda bir gün gidersen 'hiç' olurum bunu anladım.