Ciddi ciddi konuştuğumuz halde, bana önem ve değer vermek istemiyorsanız, bu sizin bileceğiniz iş, nasıl isterseniz; size yalvaracak değilim. Benim de bir yer altım var ve bu da bana yeter.
Gerçekte, doğanın hiçbir zaman ve koşulda bize bağlı olmadığını, onu hayal etsek bile gerçekte olduğu gibi kabullenmemiz gerektiğini asla aklımızdan çıkarmamalıyız.
Fakat en çok dokunan da her yerde ve her zaman, haklı ya da haksız bir çeşit doğa yasasına boyun eğer gibi, herkesten önce kendimi suçlu görüyor olmamdı.