Mustafa Çakmak

Mustafa Çakmak
@iMustafa77
Aziz dostum Wilhelm, çok kötü durumdayım, kötü cinlerin şerrine uğramış bir insan nasılsa bende o haldeyim. Zaten benim gibi kötü ruhlu insanlar daha başka ne isterler ki? Bunalma değil, özlem değil bu. İçime bir sıkıntı doluyor. Sebebini bilemediğim bir üzüntü, göğsümü parçalayacak nerdeyse, boğazıma çökecek ve beni öldürecek herhalde.
Alıntı
Reklam
Bir sorunun gerçek sebeplerini öğrenmek, davranışları sorgulamak zordur. Bir de incelediğimiz insan herhangi bir insan değilse gerçeklere ulaşmak daha zorlaşacaktır.
Alıntı
Sonsuzlukta kaybolmak istiyor; ama bilinci onu hiçbir zaman yalnız bırakmıyor.
Alıntı
İnsanoğlu o kadar kırılmaya, unutulmaya alıştı ki, kıymetinin bilindiği bir yerde bile bazı zamanlarda gerçek bir yok oluş yaşayabiliyor. Kayboluyor...
Alıntı
Aziz dostum Wilhelm! Dünya üstünde yaşayıp, kıymetli şeylere değer vermeyen, ruhsuz ve hissiz insanları gördükçe çıldırmamak mümkün değil.
Alıntı
Reklam