ipek

ipek
@i_35
Bana sorarsanız ölüm ondan en az benden olduğu ölçüde uzaktı.
Reklam
"Sonunda ölüme gidecek olduktan sonra ne önemi var" diyordu.
"Geldiğiniz yoldan dönün" dedi. Belki epey kısa bir öğüt ama,size bundan daha iyisini öneremem.
1000Kitap
O, benimle ilgilenmediği sürece, gerçek bir tanrıçaydı. Aşkımı, asla sözlerle ifade etmemiştim ama, gözlerin bir dili varsa, dünyanın en ahmak insanı bile, ona bakışlarımdan tutulduğumu anlayabilirdi. En sonunda o da beni anladı. Peki ya ben ne yaptım ? Donakalıp, tıpkı bir salyangoz gibi kabuğuma çekildim. Her bakışım giderek daha soğuk daha uzaktı.
1000Kitap