Biri bir fikir atar ortaya ,biri savunur,biri karşı çıkar,biri dile getirir ve bütün bu birileri kafamızın içinde yer almaya başlar.Aşk diyorlar ,acı diyorlar, inanmak diyorlar, hayal diyorlar...
Onlar diyorlar, onar yaşıyorlar bizim yerimize de karar veriyorlar. Demeyi ve yaşamayı beceremeyen insan yığınları ise "Başkaları yapar kulpuna tutunuyorlar.