Sahte mal sahte sevinçleri,sahte gülüşleri doğurur.Gel-geç bir hayat başlar ,hiç bir şey yerli yerince olmaz.Kalabalık şu tüketime doğru savrulan kalabalık tüketimin hasını tüketmez.Doymaz bir türlü ,tatmin olmaz .Gözü sürekli başkasının üstündedir .Bu yüzden aksi,isyânkar ,pervasız,korkak,tutarsız kalır
Mutsuzluk mu bu ?
Sayfa 20 - yolculuğuma eşlik eden dost,