Aynı bilinci başka bir kitabımda, okuma yazma bilmeyen köylü analığımın beni küçük bir kuşa taş attığım zaman görüp, "Canın büyüğü küçüğü olur mu? Vurma! Günahtır!" diyerek bana engel oluşundan bahsederken de değinmiştim.
Ve sen, kendin için dünyadaki en önemli insansın. Öyle olmalısın! Aksi halde yaşadığın hayat senin hayatın olmaz, -mış gibi bir hayat sürersin. Bu yüzden benim hayatım diyebilmen, "yaşadım!" diyebilmen için her zaman, bu durumda olduğu gibi kimsenin bilmediği bir koşulda dahi, sen kendin için doğru olanı, adil olanı yapmalısın.