Okuma koşulları zorlaşmış olabilir ama bu, kitapların ortadan kalkacağı anlamına gelmiyor. Çünkü bu dünyada benim gibi çalışma koltuğunun yanı başında kitaplar dizili olmadan kendisini güvende, mutlu hissedemeyecek milyonlarca insan var. Ve bizler, koşullar ne olursa olsun elimizde bir kitap tutmaktan, onu satırların altını çizerek, sayfanın yanına notlar alarak okumaktan katiyen vazgeçmeyeceğiz.