"Tembellik keyifsizlikle doğru orantılıdır; bu, doğamızda var. Fakat kendimizde ayağa kalkacak gücü bulursak çalışmak için de bir engel kalmaz. Gerçek mutluluğu elde etmek ancak çalışmakla mümkündür."
Birçoğu zamanının büyük bir bölümünü çalışarak geçiriyor, geriye kalanı ise özgür oldukları o kısa zamandan öyle korkuyor ki, ondan kurtulmak için tüm yollara başvuruyor. İşte insanlığın kaderi!
Saygı görmek adına alt tabakadaki insanlardan kendini uzak tutmak gerektiğine inanan kişi, yenilmekten korktuğu için düşmanından gizlenen korkak kadar yuhalanmayı hak eder.