Fadik

Sana dönmeme mâni olan gururumun hislerime mağlup olduğu tek anım varsa o da seni bana hatırlatan şarkılarla kendimi kaybettiğim zamanlardır..
Sayfa 87·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan, bir şeye ne kadar çok sahip olursa onu kaybetmek endişesi o kadar fazla olurmuş meğer...
Sayfa 79·Kitabı okudu
Avuçlarındaki çizgilerde benim adım yazılıymış... Gözlerinde benim resmim, dudaklarında benim şarkım varmış... Senden bana haber getiren gagaları hasret yüklü kuşlar söylediler...
Sayfa 76·Kitabı okudu
Kalkmak istersin, kalkamazsın... Uyumak istersin, uyuyamazsın... Ağlamak istersin, ağlayamazsın... Hıçkırıklar boğazında düğümlenir. Sevdiğin insanların hayali bir damla gözyaşına girer ve kirpiklerinin ucunda inci gibi titrer.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Kapının her açılışında sen geliyormuşsun gibi içim titriyor... Heyecanlanıyorum... Hasta göğsümde acı bir haz dolaşıyor. Fakat.
Sayfa 73·Kitabı okudu