Fadik

'İnsan olan sensin Evgenia, onların ne olduğundan emin değilim.' Yeşil gözleri tatlı bir rehavetle aydınlandı.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fani alemde en çok sevdiğim şey yaşamak, en çok tiksindiğim şey şey de sevmeden yaşamak oldu.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Konuşurken susan insanlar, susarak konuşan insanların dilinden ne anlar? Gecenin, sükûtun ve hıçkırığın ifade ettiği duyguları, bir ömür boyunca yaşayanlar ; gecenin, sükûtun ve hıçkırığın kollarında belki ölüme bile giderler...
Sayfa 83·Kitabı okudu
Bazı vakalarda katilin kim olduğunun bir önemi yoktur, cinayet silahı kimin elinde olursa olsun, kurbanı öldüren aslında kendi tutkusudur. Tutkukarının esiri olanların zihinleri sadece bir hedefe kitlenmiştir; arzularını hayata geçirmek.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Bana seni sevdiğim için deli diyorlar... Sevmek bir delilikse bırakın hayatımın sonuna kadar deli kalayım... Seni görmeden akıllı yaşamaktansa senin gözbebeklerin içinde çıldırmak ne büyük bir saadettir...
Sayfa 93·Kitabı okudu