aymel

aymel
@iamfine
⛧ belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir
"Bazen insanların düşecek yeri kalmaz sanırsın ama onlar bir köstebek gibi daha da aşağıyı kazmaya devam ederler."
Sayfa 224
Reklam
"Sevgili gökyüzü, insan öylece karanlığa düşmüyor ya da karanlıkta kalmıyordu. Bunun için birinin mumu üflemesi gerekiyordu. Yakmak için harcadığın onca çabaya rağmen."
Sayfa 213
"Bana en çok dokunan, suçlu olsam da olmasam da her zaman bir çeşit tabiat kanununa uyar gibi, herkesten önce kendimi suçlu görmemdi."
"Zeki insanlar asla bir baltaya sap olamaz, olanlar yalnız aptallardır."