aymel

aymel
@iamfine
⛧ belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir
"Büyüyünce nasıl bir yüzüm olacağını görmek"
Sayfa 86·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Peki ya ben? Bana kim okuyacak? Karanlıkta kaldığımda ve annemle babam işteyken bana kim hikâye okuyacak?"
Sayfa 17·Kitabı okudu
"Çok sevdiğim (ama artık yapamadığım) şeyler"
Sayfa 14·Kitabı okudu
"Bütün çocuklar karanlıktan korkar. Karanlık, içinde insanı yakalayıp sessizce yiyen canavarların olduğu, kapıları ve pencereleri olmayan bir odadır. Ama ben sadece kendi karanlığımdan, yani gözlerimin içindeki karanlıktan korkuyorum."
Sayfa 9·Kitabı okudu

aymel

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
3 günde okudu
·
2024 2. kitabı
Paola Peretti
8.5/10 · 15,7bin okunma