" Bir şahıs olarak bir savcının rolünü üstlenmeye neden gönüllü olmam gerektiğini anlamakta zorlanıyorum. Benim tercihim, avukatın görevini almak olabilir ancak. İnsanları yargılamaktansa onları anlamaya çalışmak bana daha çok keyif veriyor. "
" Benim... Benim anlamadığım tek bir şey var... İnsan tüm bunları yaşadıktan sonra nasıl hayatta kalabiliyor? Ertesi sabah uyanıp, dişlerini fırçalayıp, kravatını bağlayabiliyor... Ruhunun her zerresiyle uğruna mücadele ettiği, nefesini tutmaya çalıştığı o insanın çektiklerini gördükten sonra hâlâ nasıl yaşayabiliyor...