Dünyaya bakış açımı değiştiren bir kitaptı diyebilirim. Yazarın dilinin akıcılığı ve konuyu ele alış biçimi gerçekten beni içine çekti. Arkadaşımın ricasıyla başlamıştım kesinlikle ona bir teşekkür borçluyum. Ben çok beğendim kesinlikle de öneririm. Kitabı bitirdikten sonra kendimde bir harekete geçme isteği hissettim, ve yaptım. Ayrıca her şeyi bir sembol olarak görmeye başladım?? Bu normal mi bilmiyorum lakin şu anlık bir sorunum yok hahhaha Ve son olarak kadere ve tesadüfe de bakış açımı değiştiren bir kitaptı. Zaten sorgulayıcı bir insan olduğumdan mıdır bilinmez bittikten sonra beni uzun uzun düşünmeye iten bir kitap oldu. Umarım bu yazarın başka eserlerini de okuma şansım olur <3