Sıkkın canımla, buruk yüreğim benim
Pişman aklım ile yalnız senli düşlerim
Aklım hayalimde değilken bile sen
Yine yüreğimin eğer sahibiysen
Bil ki güzelim, yalnız seni özledim...
Huzurlu olan o cânım gülüşlerin
Benim Onlaradır bu feci özlemim
Benim, özleyip de göremediklerim
Senin o isteğinle beklediklerim...
Emret, ister öleyim ister gideyim
Biliyorum çok çok kırgınsın bana
Ama aç, tok, susuz bekler kapında
Yine de çalarım gönlünü anında
Kırdım istemeden tatlı yüreğini
Dökmek istemiştim bu hislerimi
Geçmişte olmuş olan bir tanesini
Günümüz hakkında konuşmak seninle
Nasıl ekstrem olay oldu birden böyle
Seninle derin derin sohbet edememek
Ne zamandan beri kesikti bir söyle
Yok mu bunun bir ödeme dairesi
Vardır elbet eminiz bunun vergisi
Ama neyse veririz o kefareti
Gider öderiz yoktur mazereti
Versinler o pahabiçilmez nimeti