Kemal sayarın eserlerinden ilk okudugumdu.
Kitap her kavramı,her cumleyi o kadar iyi açiklamis ve örneklemişki insani kendine hayran bırakıyor.
Yazardan o kadar cok etkilendimki diyer eserlerini bulup hemen okumaya başladım ve şuandada kemal sayarin baska eseri olan "Olmak Cesareti" adlı kitabını okuyorum ve bu kitapta insanı büyüleyici şekilde etkiliyor.
Kessinlikle okunmasi gereken bir kitap.
Kitap cok guzel. Ermenilerin o kadar da masum olmadigini gosteriyor. Okunmasini siddetle tavsiye ediyorum. Yazar bunu gerçek hayattanmi aldi bilmem ama gercekleri okuyucuya yansitiyor.
FiganAhmed Günbay Yıldız · Timaş Yayınları · 19842,185 okunma