Hala anlayamadiniz degil mi? Ónemli olan hakli olmak ya da haksiz olmak degil,
Kavganin kazanani yoktur.
Ya kaybedersiz ya da daha cok kaybedersiniz.
Önemli olan Kalp kirmamak.
Önemli olan yargilamadan, karsiliksiz sevebilmek ve iyilik yapabilmek.
Hakli bile olunsa özür dileyecek kadar asil olmak, bilge olmaktir.
Egonuzu kontrol efemediginiz sürece o sizi kontrol etmeye devam edecek, böyle oldugu sürece tüm Dünya sizin bile olsa mutlu olamayacaksiniz..
Albert Einstein