nazrin

nazrin
@ibragmva
𝓛𝓮 𝓮𝓬𝓱𝓸 𝓭𝓮 𝓶𝓮𝓷𝓸𝓼 ... Mən hansı yarpağın incə hüznüyəm?
"İkimiz de aynı takımyıldızda yer alan yıldızlardık, sonsuza dek her gece birlikte ışıldamak alnımıza yazılmıştı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
I’m tired of being scared, and I know you are too. Not that there isn’t a lot to be scared of in this world today, between the nonstop headlines about wars and nuclear power plants and terrorists and assassinations and civil unrest and economic uncertainty and political doublespeak and insane weather and an environment that’s becoming unhealthier by the day. But a point comes when it’s too much to deal with, and thinking about it accomplishes nothing more than sending you to bed with a cold cloth on your head.

nazrin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·324 syf.·
2021 67. kitabı
Marc Levy
8.1/10 · 1.213 okunma
🖋 "İnsan olmak, gerçek insan, etiyle kemiğiyle insan olmak bile ağır gelir bize. Utanırız bundan, insan olmayı yüzkarası sayarız, benzeri olmayan toplumsal birtakım insanlar olmak için çabalarız. Ölü doğmuş insanlarız biz ve uzun zamandır canlı babaların çocukları değiliz, giderek daha çok hoşlanıyoruz böyle doğmuş olmaktan. Zevk duyuyoruz bundan. Çok yakın bir gelecekte bir şekilde düşüncelerden doğmanın yolunu bulacağız."
Biz deyib - gülməyə, sakit və təmkinli olmağa çalışırdıq, fikirləşirdik ki, Allah qoysa, sabah bir yol taparıq. “İnşallah” bizim fəlsəfəmiz idi. Bilirdik ki, həyatımız tamamilə təbiət qüvvələrindən asılıdır və bu qüvvələri Allah idarə edir, bizlər yox.