♦️Sema Kapıları Açıldı ♦️
📖 Hz. Ömer’in oğlu (r.a.) anlatıyor:
📝 Biz, bir gün Resulullah’la (a.s.m.) birlikte namaz kılıyorduk. Halktan biri:
♥️ “Allahü ekber kebira, velhamdü lillâhi kesira, sübhanallahi bükreten ve esila” dedi. Yani, “Allah büyüklerin en büyüğüdür. Allah’a olan hamdimiz çoktur. Sabah akşam her an tesbihimiz Allah’adır.”
🎗️Resulullah (a.s.m.):
🔸“Bu sözleri söyleyen kimdir?” dedi. Adam:
🔹“Ben ey Allah’ın Resulü” dedi. Resulullah (a.s.m.):
🔸“Bunlar çok hoşuma gitti. Biliyor musunuz, onlar için sema kapıları açıldı” buyurdu.
🎗️İbni Ömer devamla:
🛑 “Bunu söylediğinden beri o zikri okumayı hiç terk etmedim.”
📚(Müslim, Mesacid, 150)