Hiç bir şey düşünemiyorum. Kafamda belirleyemediğim bazı şeylere kızıyorum sadece. Bir ad veremediğim kişiye söylenip duruyorum. Bunu bana yapmalarına engel olsaydın, bunu bana yapmasaydın, neden sende onlarla birlik oldun? Benimle neden uğraşıyorsunuz? Benden ne istiyorsunuz? Neden herşeyi, tam istemediğim sırada veriyorsunuz bana? Neden bu kadar bekletiyorsunuz? Neden bir şeyi elde etmenin anlamı kalmayıncaya kadar, onu vermemekte inat ediyorsunuz ?
Herşeye yeniden başlamakta mümkün değildi. İstesemde mümkün değildi. Nerede kaldığımı unuttuğuma göre, baştan başlamak içinde bir takım yetenekler gerekliydi; daha talihli doğmuş olmak gerekliydi mesela.