"Anılar önemlidir. Anılar, yaşananları hatırlatır. Yapılan kötülükleri ve iyilikleri, acıları ve mutlulukları. Anılarını unutursan, yaşananları da unutursun. Yaşananları unutursan, geçmiş tekrar eder."
Bir sürü mevsimler içindeyim..
Ellerim buz keserken, yanaklarım yanıyor.
Kilometrelerce yürümüş gibi ağır bacaklarım, uyuşmuşum gibi.
Garip bir ağrı vuruyor kalbime.
Hiç de öncekiler gibi değil, bıçak gibi saplanmıyor.
Keskin ve kırıcı değil, pek bir derinden, için için sızlatıyor.
Bir bakıyorum ki, umutlarım dökülüyor delinmiş ceplerimden.
Özenle topladığım...özenle sakladığım umutlarım...