Herkes müslümanım dedi ama kimse ibadet etmedi.
Herkes devletim için dedi ama devlet için uğraş vermedi.
Sonra dediler siz nankörsünüz, siz yanlışsınız.
Belkide biz yanlış görüyor, yanlış yapıyoruz o zaman.
Ama neyi yanlış yapıyoruz. Asıl soru doğru gözümüzün önünde iken nasıl "Yanlış" görüyoruz.