icequeen

icequeen
@icequeennn
Kişi kendi kendisinin katilidir ve herkes bir başkasının hikayesinde kötü. NO FEELİNG.!!! Todo pierde sentido.. youtu.be/lWNOLqs1IPQ
İnsanlar seni kurduğun cümlelerde tanımıyorsa, susmak en doğru olan değil miydi?
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ekim de biter, Yine Kasım gelir. Biliyorum. Yağmurlara çı/kasım, Gökyüzüne ba/kasım Herseyi bıra/kasım gelir...
Oysa insanlar en çok kırıldığında güzel gülermiş...
Düşünce
Kitaplar bana yaşayamadığım her şeyi yaşatabilen tek hazineydi..
Duygu ve Düşünce