icequeen

icequeen
@icequeennn
Kişi kendi kendisinin katilidir ve herkes bir başkasının hikayesinde kötü. NO FEELİNG.!!! Todo pierde sentido.. youtu.be/lWNOLqs1IPQ
Reklam
Ben de bilmiyordum seni bu kadar sevdiğimi. ... Bir tek sen anlayacaksın, bunu da biliyorum.
Duygu ve Düşünce
Ben Hayranlık içinde İnanmak istemenin kederiyle Sana bakarak Bütün yalnızlık sözlerinin Dışına çıktım.
Duygu ve Düşünce
Neden böyle oluyor bilmiyorum Zaman bir başka dile geçti Çiçek açar gibi ağlıyorum.
Duygu ve Düşünce
Reklam