icequeen

icequeen
@icequeennn
Kişi kendi kendisinin katilidir ve herkes bir başkasının hikayesinde kötü. NO FEELİNG.!!! Todo pierde sentido.. youtu.be/lWNOLqs1IPQ
Kış geçecek, bahar gelecek ve ikimiz tekrar mutlu olacağız. Aslında bu bir hayal ya, neyse; Bizi ayakta tutanlar hayaller değil midir zaten ?
Duygu ve Düşünce
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ama ben yeterince kış yasadım. Daha fazlasını istemiyorum.
Duygu ve Düşünce
Ömrümün yarısını sensiz geçirdim. Koskoca bir ömrün yarısı boyunca sensizdim. Şu ana kadar boşa harcanmış bir ömür
Duygu ve Düşünce
Seni tanımadan ömrümün yarısı geçti. Ömrümün yarısı ziyan oldu, ta ki şimdiye kadar..
Duygu ve Düşünce
Genellikle
Çoğu kimse hiçbir şey söylememeyi tercih eder, seninle hemfikir olsa bile.
Düşünce