icequeen

icequeen
@icequeennn
Kişi kendi kendisinin katilidir ve herkes bir başkasının hikayesinde kötü. NO FEELİNG.!!! Todo pierde sentido.. youtu.be/lWNOLqs1IPQ
Günü geldiğinde..
Ölüm de bırakacak bir gün bizi Bir gün yalnız bile olmayacağız.
Duygu ve Düşünce
Reklam
Çok gecikmiş bir sevgiyim ben Sadece sevgisizlik değil Sevmek de canımı acıtıyor.
Duygu ve Düşünce
Yas bitti, dediler Yas tutsaydım, dedim Ben de unuturdum..
Duygu ve Düşünce