benim için daima orada oluşunu, ne zaman incinsem hep kapının arkasında bekliyor oluşunu, yargılamamasını, olduğum ve olacağım her şeyi sevmesini ama en önemlisi herkes aynı surata bakarken onun ne olduğunu görmesini...
Yeni bir insanla tanışmak, yeni bir yolda yürümeye benziyordu.
Bazı yollar çok güzeldir, bazen durmadan çok uzun süre koşarsınız. Çok yorulsanız da yaralarınızdan kanlar aksa da o yolun sonundan kurtulamazsınız. Bazı güzel yılların uçurumlu sonları vardır. Bazen farkında olmadan sadece uçurumlara koşarsınız. Bazen o kadar kaptırırsınız ki kendinizi koşmaya, adımlarınızı boşluğa atana kadar anlamazsınız.