Damla

Damla
@icimden_bir_ses
Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ve bırakmak gerekir bazen: acıyı zamana, halini anlayana ve insanı da layığına.
Ben hayatı biraz da elinde bir avuç su tutmaya benzetirim. Hani damla damla kayıp gider ya parmaklarının arasından, hani her gün biraz daha eksilir ya avuçlarında ve sen ne kadar sıksan da parmaklarını, yine de bir yolunu bulur, ait olduğu yere döner ya... İşte tam olarak böyledir hayat benim için.
"Ben artık güçlü olmak değil, mutlu olmak istiyorum."
"Herkes sorunlu ben normalim" diyebilen birinin aynaya borcu vardır. İnsanları kategorilere ayırmak, seni güçlü yapmaz; sadece acımasız gösterir. Çünkü en ağır hastalık, kendini kusursuz sanma körlüğüdür.