M.

M.
@icinizdenbirii_
Serin bir rüyanın hatrınadır çektiğim dünya ağrısı.
@icinizdenbirii_·
·
sabitlendi
6 sene oldu bugün. Biz yine kavuşamadık bu sene. Sabrım, gücüm bitti artık. Oturup düşünüyorum bazen, seni sırtımda taşırdım küçükken, omzuma tabutla bineceğini bilmeden. Belki de prova yapıyorduk haberimiz yoktu öleceğinden.. yürüme derdim, yorulma.. Peki sen beni niye yordun? Ben ilk defa seni taşıyamıyorum omuzlarımda, özür dilerim. Seninle güldüğümüz o günleri toprak aldı bizden. Bilmem sen özlüyor musun ya da unuttun mu beni. Ben hep seni yaşıyorum, aldığım nefes bile yük oluyor sensiz. Bilmem seni bir daha görebilecek miyim? Gözlerime bir bekleyiş koydum, belki gelirsin diye. Aklıma geliyor yokluğun, bir daha olmayacaksın.. ne fena.. Bir pencere olsun isterdim, sadece seni göreyim. Ne haldesin nasılsın bileyim.. Sen gittin bana olmayışların kaldı, söylenen onca şey kaldı. Hepsini içimden tekrar ediyorum bugünlerde. öyle ya, sen hariç her şey kalabiliyor benimle. Unutmayı hayatıma almadım hiç, kezâ sensiz yaşama fikrini de öyle. doğruyu söylemek gerekirse boş bir odayı dolduruyoruz yokluğunla karşılıklı.. Sensiz duman dolu bir oda ve bu benim son boğuluşum. Hoşça kal kardeşim.. cennette gül oyna, ben acını taşıyorum burada.
28'
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Serin bir rüyanın hatrınadır, çektiğim dünya ağrısı.
1000Kitap
Sen şimdi bayramlıklarını giyip beni beklemişsindir, biliyorum. Seni çok özlüyorum kardeşim.
1000Kitap
Zorunlu vedanın kırıkları kaldı içimde. Hüznün sancısı nasıl geçer bilmiyorum.
1000Kitap
Her ayrılık için bir kavuşma vardır..
1000Kitap