"Televizyon, çocukları ve gençleri şiddet ve cinsellik görüntüleri aracılığıyla yetişkin dünyasının edilgen alıcısı haline dönüştürür. Bu kültürle büyüyen çocuklar, sorunları çözmede şiddeti en pratik araç olarak kullanırlar."
"Oysa çocukluk kendi başına bağımsız, biricik, saf, özgün, kırılgan bir dünya olması gerekirken; yetişkinliğe hazırlık ve geçiş süreci olarak kısaltılıp, kullanılıp, yozlaştırılmaktadır."