idil naz

idil naz
@idilnaz
Burası güzel bir gezegen;kitaplar ve onları okuyan insanlar...
Şimdi karşıma çıksan “Ben,geldim.” desen,yine uzatırım ellerimi biliyor musun? Aptallıktan değil bu,aşktan da değil.Bunlar hep kıyamamaktan.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
“Kalp insana kötü bir şey yaptırmaz,sadece zaman zaman aldığın bazı sonuçlar canını yakar ama kalbinle yaptığın her şey iyidir.”
Bu hayatta kaybettiğim her şeyin üzerinde bir parça Yağmur’un izi vardı.Yine de onu istiyordum.Aşk bir aptallıktı.Evet,aşk kalbinizi ele geçiren bir aptallıktı.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Kim ne istiyorsa onu yapsın ki,mutlu insan sayısı çoğalsın değil mi?Mutlular merak etme.Şükür ki,metin sana benzememiş.
Sayfa 112
Kararsız kaldığım en büyük çelişkimsin sen.Kalmalı mıyım,gitmeli mi? Sevmeli be sevdiğim,sevmeli.İnsan bir tek kendi için sevmeli.
Sayfa 66