"Affetmek istiyorsan affet.Sevmek kötü bir şey değil,sevilmek dünyanın en güzel hissi.Bunları kaybetmek istemiyorum.İnsanlar hata yapıyor.Hepimiz yaptık ve yapacağız da.Ama hata yapabileceğimizi de kabul etmemiz gerekmiyor mu? Diğer türlüsü iki yüzlülük olmaz mı? Günah işliyorsak bağışlamayı da öğrenmeliyiz."