Öyle herkes tanımaz beni. Sorsan çoğu egoist,kendini beğenmiş,bencil derler.
Kimse bilmez içimde kendimle savaştığımı şeyleri. Kimse bilmez en büyük kavgalarımın kendimle olduğumu.
Öyle herkes anlamaz beni.bir kaç kişi vardır duvarlarımı örmediğim. Bir kaç kişi vardır yaralarımı bilen. Öyle herkes sevmez beni. Duvarlarımı aşamayıp vazgeçerler benden. Öyle herkes bilmez içimdeki o küçük çocuğu. O sevgiye muhtaç,O ilgi hastası, O kimsesiz çocuğu.
Öyle herkes bilmez yanlız birisi olduğumu.
Çoğu kişi kalabalık bir çevrem olduğunu düşünür, bilmezler o yapayalnız tarafımı..