Yusuf

Yusuf
@ihtilalci
Her nabzı atanı diri mi sandın Diyâr diyâr dolaşan ölüler vardır..
Evlenmek ve çocuk yapmanın kötü bir şey gibi anılmasından çok sıkıldım. evleneceğiz, eşimizi çok seveceğiz, çocuk yapacağız, güzel bir aile kuracağız, bayramlarda büyüklerimizi ziyaret edip onlara torunlarının okuldaki başarılarını anlatacağız. İstediğim hayat bu.
Hayat ve İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bir şamana sormuşlar; 'Zehir nedir?' diye. 'İhtiyacımızdan fazla olan her şey zehirdir. ' demiş. Bu güç de olabilir, tembellik de. Yiyecek, ego, hırs, ihtiras, kendini beğenmişlik, kıskançlık, korku, öfke, nefret, hatta iyi niyet bile…"
Düşünce