Bir insan neden bunu yapardı dünya nasil bir yerdi böyle?Bazen sokakta yürürken gözlerimin içine bakıp yemek isteyen sokak hayvanları için bir markete girip mama alamadığım için, soğukta dilenen çocuklara para vermediğim için kendime kızardım,kötü bir insan olduğumu düşünürdüm